16 Yaşında, Kendi İşinin Sahibi

Şırnak'ta kuaförlük eğitimi alan 16 yaşındaki Gülistan Külter, kaldığı evin bir odasını dizayn ederek kadın kuaförlüğü yapmaya başladı.

 

Şırnak'ta kuaförlük eğitimi alan 16 yaşındaki Gülistan Külter, kaldığı evin bir odasını dizayn ederek kadın kuaförlüğü yapmaya başladı.
Şırnak Halk Eğitim Merkezi'nde eğitim gördükten sonra babasının evinin bir bölümünü kendi salonu için ayıran Külter, kendine ait bir iş yerinin olmasından dolayı mutlu olduğunu söyledi. Yanına bir de yardımcı eleman aldığını kaydeden Külter, "4-5 ay önce Şırnak Halk Eğitim Merkezi'nde gördüğümüz derslerden sonra başarı belgemi aldım. Daha sonra biraz birikim yaptıktan sonra anne, babamın ve Yıldız Kadırhan hocamın destekleriyle salonumu açabildim. Salonum şu an çok küçük ancak ilerki zamanlarda daha büyük salon açmak istiyorum. Bundan sonra baba ve annemden harçlık istemeyeceğim. Hatta ben aile bütçesine katkıda bile bulunabilirim. Bunun için çok mutluyum" dedi. - ŞIRNAK
Beğendiyseniz Tıklayınız :

Yorum Gönder

 
Bizi Takip Etmeye Devam Edin
Copyright © 2011-2013. Şırnak Press
Lütfen Alıntı Yaptığınız Takdirde Sayfamızı Kaynak Gösteriniz Aksi Takdirde
Kaynak Göstermeden Yazıları, Yayınları, Haberleri...Vs Paylaşanlar Hakkında Hukuki İşlem Başlatılacaktır.