'Çocuklarım Ortada Kaldı' Dedi, Tahliye Edildi

İdil'de terör örgütü üyesi olduğu gerekçesiyle tutuklanan Fatma Akçan, duruşmada, "Çocuklarım ortada kaldı." deyince tahliye edildi.

Şırnak'ın İdil İlçesi'nde, geçen yıl 'terör örgütü üyesi' olduğu gerekçesiyle tutuklanan 5 çocuk annesi 33 yaşındaki Fatma Akçan, duruşmada, "Çocuklarım ortada kaldı. Çocuklarıma bakabilmek için tahliye istiyorum" deyince tahliye edildi. İdil'deki evine giden Akçan, 5 çocuğuna sarılıp mutluluk yaşadı.
İdil İlçesi'ne bağlı Dirsekli Köyü'nde Fatma Akçan, geçen yılın Nisan ayında terör örgütü üyeliğinden tutuklandı. Akcan'ın eşi 38 yaşındaki Resul Akçan da 5 ay sonra aynı suçlamayla tutuklanarak cezaevine konuldu. Çiftin tutuklanmalarını ardından ortada kalan çocuklar Murat (15), Sevim (13), Evin (11), Şükrü (6) ve Dılşat Akçan'a (2) köylüler bakmaya başladı. Fatma Akçan'ın kayınvalidesi Rabia Akçan, gelini tutuklandığında 8 aylık olan torunu Dılşat'ı köydeki bebekli kadınların emzirdiğini söyledi. Rabia Akçan ve 5 çocuk, daha önce annelerinin bırakılması için Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'dan yardım istemişti.
5 çocuk annesi Fatma Akçan'ın yargılanmasına dün Diyarbakır 9'uncu Ağır Ceza Mahkemesi'nde devam edildi. Akcan, Mardin Cezaevi'nden görüntülü olarak katıldığı duruşmada, "Çocuklarım ortada kaldı. Çocuklarıma bakabilmek için tahliye istiyorum" dedi. Mahkeme heyeti, Akçan'ın talebini ve durumunu değerlendirerek, tahliyesine karar verdi.
ÇOCUKLARINA KAVUŞTU
Mardin Cezaevi'nden dün akşam saatlerinde çıkan Fatma Akçan, gece geç saatlerde İdil'e bağlı Dirsekli Köyü'ndeki evine gelerek çocuklarına kavuştu. Çocuklarına sarılarak sabaha kadar uyuyamadığını söyleyen Akçan, Her ne kadar içerideki eşinin durumuna üzülse de, çocuklarına kavuşmanın heyecanını ve mutluluğunu yaşadığını anlattı. Akçan şöyle konuştu:
"Ben bırakıldığıma çok sevindim. Dün gece sabaha kadar çocuklarıma sarılarak uyudum. Onları çok özledim. Cezaevinde eşimi bıraktım ama çocuklarımın yanında olmama çok seviniyorum. Cezaevindeki eşim ve arkadaşlarım çözüm sürecinden çok Umutlu, hepsi sürecin olgunlaşmasını bekliyor. Cezaevinde bulunan hasta tutuklular var, onların serbest kalmasını istiyoruz. Ben sevinçliyim, Allah bu sevinci cezaevlerinde bulunan bütün tutuklara yaşatsın." - Şırnak / İdil
Beğendiyseniz Tıklayınız :

Yorum Gönder

 
Bizi Takip Etmeye Devam Edin
Copyright © 2011-2013. Şırnak Press
Lütfen Alıntı Yaptığınız Takdirde Sayfamızı Kaynak Gösteriniz Aksi Takdirde
Kaynak Göstermeden Yazıları, Yayınları, Haberleri...Vs Paylaşanlar Hakkında Hukuki İşlem Başlatılacaktır.