Şırnak'ta Eğitim Skandalı ?

Cuma günü bütün Türkiyede ilkokul, ortaokul ve liselerde karne dağıtıldı. Ama öyle bir skandal çıktı ki ortaya, Şırnak'ta verilen bir karnenin üzerinde hocanın öğrenci hakkında görüşü belirtilen notta yazılı olan satır ''üniversite ile uğraşma hemen askere git'' diye yazılı
Bu skandalın ortaya çıkmasıyla öğretmenin amacını belirlemek imkansız gibi görünüyor. Türkiye'de eğitim düzeyi açısından devlet politikası yüzünden bir nesili gerdi kalan ve yeni gelen nesilin okuma hırsını söndürmek isteyen bu hocanın amacı ne olabilir.
Böyle skandal bir olaya Milli Eğitim Müdürlüğü nasıl onay vermiş? Hükümetin doğuya yatırım yapıyorum diyerek böyle bir eğitim anlayışı taşıyan öğretmenlerin nasıl bir eğitim vereceği konusunda kusuru görmezden mi geliyor?

Karneyi Görmek İçin Resime Tıklayın
Beğendiyseniz Tıklayınız :

Yorum Gönder

 
Bizi Takip Etmeye Devam Edin
Copyright © 2011-2013. Şırnak Press
Lütfen Alıntı Yaptığınız Takdirde Sayfamızı Kaynak Gösteriniz Aksi Takdirde
Kaynak Göstermeden Yazıları, Yayınları, Haberleri...Vs Paylaşanlar Hakkında Hukuki İşlem Başlatılacaktır.