Eğitim Bir-Sen Üyeleri Tanışma Yemeğinde Bir Araya Geldiler

Eğitimciler Birliği Sendikası (Eğitim Bir-Sen) Silopi ilçe temsilciliği tarafından düzenlenen tanışma ve kaynaşma yemeğinde Şırnak ve ilçelerinde bulunan üyeler bir araya geldi.

Eğitimciler Birliği Sendikası (Eğitim Bir-Sen) Silopi ilçe temsilciliği tarafından düzenlenen tanışma ve kaynaşma yemeğinde Şırnak ve ilçelerinde bulunan üyeler bir araya geldi.
Silopi Öğretmenevi'nde düzenlenen programa Memur-Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Emin Esen, Silopi İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Şirin Arslan, Memur-Sen Şırnak İl başkanı Hakan Uysal, Eğitim Bir-Sen İl Başkanı M. Sait Yürgüç, ve öğretmenler katıldı. Eğitim Bir-Sen Silopi İçe Başkanı Bilal Aksoy, Eğitim Bir-Sen'nin Silopi'de 2008 yılında kurulduğunu ve kurulduğu yıldan itibaren yetkili sendika olarak üyelerine hizmet verdiğini dile getirdi. Bu yıl hem Silopi'de hem Şırnak ve ilçelerinde hem de Türkiye genelinde yetkiyi aldıklarını aktaran Aksoy emeği geçen herkese teşekkür etti. Toplamda 1 milyon üye sayısına
yaklaşan bir
konfederasyon olduklarını anlatan Aksoy, sendika olarak her zaman sorunlarını demokratik hukuk kuralları çerçevesinde çözmeye çalıştıklarını hiçbir zaman demokratik olmayan vurma, kırma, yakma, yıkma ve saldırma gibi hukuk dışı yollara başvurmadıklarını ve bundan sonrada başvurmayacaklarını belirtti. - ŞIRNAK
Beğendiyseniz Tıklayınız :

Yorum Gönder

 
Bizi Takip Etmeye Devam Edin
Copyright © 2011-2013. Şırnak Press
Lütfen Alıntı Yaptığınız Takdirde Sayfamızı Kaynak Gösteriniz Aksi Takdirde
Kaynak Göstermeden Yazıları, Yayınları, Haberleri...Vs Paylaşanlar Hakkında Hukuki İşlem Başlatılacaktır.